Polityka zwrotów

1. Odstąpienie od umowy i zwroty

  • Aby odstąpić od umowy, prosimy o przesłanie na adres mailowy: [email protected] lub [email protected] informacji o odstąpieniu od umowy (ze wskazaniem numeru zamówienia i wskazaniem którego z produktów odstąpienie dotyczy) w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru.
  • Produkty wykonane pod zamówienie klienta podlegają zwrotowi w terminie 14 dni , jeżeli produkt zamówiony został wykonany po prawnie według wcześniej umówionych wzorców, to kupujący ponosi koszty związane z dostarczeniem produktu do nas.
  • Zwrot kosztów za odesłany towar nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przez Sklep kompletnej przesyłki z towarem nienoszącym śladów użytkowania.
  • Zwrot będzie dokonany przelewem na rachunek wskazany przez Klienta w ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki.
  • Zwrot kosztów poniesionych przez klienta zostanie zwrócony po dokładnym sprawdzeniu zwróconego produktu. W sytuacji kiedy towar zostanie dostarczony do nas uszkodzony , to kupujący ponosi wszelkie koszty naprawy.
  • Sklep nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie przesyłki przez kuriera lub Pocztę Polską.
  • Wszelkie wady zauważone w obecności kuriera należy opisać w liście przewozowym firmy transportowej. Jeżeli taka sytuacja będzie miała miejsce to wszelkie opłaty za transport w 100% pokrywamy my lub firma transportowa.
  • Nie przyjmujemy zwrotów w sytuacjach kiedy produkt powstał pod zamówienie z dodatkowymi udogodnieniami np.
    dodatkowe automaty ułatwiające rozkładanie, dodatkowe pojemniki na pościel, zastosowanie dodatkowych regulowanych zagłówków czy wykonanie produktu w tkaninie na życzenie , która nie znajduję się na stałe w naszej ofercie.

2. Reklamacje

W przypadku stwierdzenia wad fabrycznych zakupionego towaru lub niezgodności towaru z opisem, Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji. Prosimy o postępowanie według poniższych zaleceń:

Prosimy o mailowe zgłoszenie reklamacji zakupionych przez Państwa towarów na adres: [email protected] lub [email protected]

  • Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem.
  • W wiadomości email prosimy również o informacje jakie uszkodzenia czy wady fabryczne mają miejsce. W miarę możliwości prosimy o podesłanie zdjęć oraz krótkiego opisu.
  • Sklep nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie przesyłki przez kuriera
  • W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, w ciągu kolejnych 14 dni, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), sklep zwróci klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
  • Jeżeli reklamacja zostanie uznana za niezasadną, towar zostanie odesłany w ciągu 7 dni wraz z uzasadnieniem odmownej decyzji.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Powrót do sklepu