FAQ
Nasze produkty wysyłamy firmami transportowymi z którymi współpracujemy . Firmy te nie mają obowiązku wnoszenia mebli ale uprzedzają klienta dwa dni przed dostawą i podają dokładny dzień oraz godziny dostawy . Nasi klienci zawsze mają możliwość wcześniejszego przygotowania się do odbioru towaru lub pełne prawe do przełożenia odbioru na inny termin. Przełożenie terminu nie wiąże się z zbyt długim oczekiwaniem na ponowną dostawę ponieważ firmy transportowe powtarzają cyklicznie dostawy w powtarzające się kierunki nawet co 3 dni , dzięki czemu daję to możliwość kupującym na optymalne przygotowanie się do odbioru towaru.
W trosce o Wasze bezpieczeństwo transport wykonują profesjonalne firmy transportowe z którymi współpracujemy już lata.
Cennik dostaw:
1. Narożniki kształt L – 180/190 zł
2. Narożniki kształt U- 220/240 zł
3. Wersalki – 160 zł
4. Kanapy – 170 zł
5. Fotele – 80/90 zł
6. Amerykanki – 160 zł
7. Łóżka kontynentalne – 210 zł
8. Łóżka sypialniane – 170 zł
9. Fotel pus pufa – 100 zł
Kupujący mają do wyboru dwie formy płatności
1. Pierwsza to forma płatności „przy odbiorze” . Oznacza to że całość opłaty za zamówienie klient reguluje podczas dostawy towaru, bez pobierania jakichkolwiek zadatków.
2. Druga forma płatności to płatność dokonywana z góry za pośrednictwem naszej strony.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu szczegółowo odpowiemy na wszelkie pytania oraz udzielimy pomocy w złożeniu zamówienia czy przy jego uregulowaniu.
Reklamacje dotyczące jakości lub wad Towarów nabytych od Sprzedawców czy też związane z nienależytym wykonaniem bądź niewykonaniem umowy sprzedaży należy kierować bezpośrednio do Sprzedawcy, od którego nabyto Towar. Do zgłoszonej reklamacji ustosunkujemy się w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia.
Reklamacje należy kierować na adres email: [email protected]
Jak złożyć reklamacje?
1. Należy dołączyć dowód zakupu, paragon lub fakturę zakupu
2. Numer zamówienia, imię i nazwisko klienta
3. Zdjęcia uszkodzonego elementu (ewentualnie krótki opis , co się dzieję z naszym produktem)
Aby dokonać zakupu w naszym sklepie należy:
1. Dodać wybrany produkt „do koszyka”
2. Następnie w koszyku kliknąć „zamówienie”
3. W polu zamówienie należy podać następujące dane:
• imię i nazwisko
• adres
• kod pocztowy
• miejscowość
• telefon
4. Następnym krokiem będzie wybór formy płatności :
• przelew bankowy
• płatność przy odbiorze
5. Pod spodem zaznaczamy zakładkę „dodaj notatkę do zamówienia” gdzie podajemy:
• Tkaninę oraz jej numer
• kolor nóżek ( jeżeli są do wyboru)
• Stronę produktu (dotyczy to tylko narożników)
• Informacje osobiste ( np. Informacja od klienta nie możliwy odbiór pomiędzy 22 a 24 czerwca)
• Wybieramy opcja ” kupuję i płacę”
6. Ostatnim krokiem jest podsumowanie zamówienia na produkt jaki Pan/Pani/Państwo złożyli)
W przypadku jakichkolwiek problemów przy złożeniu zamówienia jesteś do Waszej dyspozycji pod nr telefonu 693246746 lub adres email: [email protected]
Zapraszamy i życzymy wielu udanych zakupów
Zespoł KAlameble
Nasze produkty wykonujemy dla Państwa w terminie do 14 dni , oczywiście nie oznacza to że nie wykonamy go szybciej. Gdy produkt jest gotowy automatycznie następnego dnia trafia do firmy transportowej. Firma transportowa ma maksymalnie 7 dni na dostarczenie towar do klienta. Zazwyczaj zamówione produkty zostają dostarczone do klienta po 4 dniach od otrzymania towaru. Produkty „dostępne od ręki” trafiają następnego dnia po złożeniu zamówienia do firmy transportowej z oznaczeniem „pilne”
Okres gwarancyjny naszych produktów to okres 2 lat.
Zapytania gwarancyjne prosimy wysyłać na nasze adresy email:
[email protected] lub [email protected]
W wiadomościach prosimy o następujące informacje:
-podanie nr zamówienia lub okazanie paragonu lub faktury
-krótki opis zdarzenia
-imię i nazwisko
-jeżeli istnieje możliwość i wada jest na zewnątrz lub będzie widoczna dla aparatu, prosimy o podesłanie zdjęć.
Odpowiedzi na zapytania gwarancyjne udzielamy w ciągu 7 dni .