Polityka zwrotów
1. Odstąpienie od umowy i zwroty
- Aby odstąpić od umowy, prosimy o przesłanie na adres mailowy: [email protected] lub [email protected] informacji o odstąpieniu od umowy (ze wskazaniem numeru zamówienia i wskazaniem którego z produktów odstąpienie dotyczy) w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru. Dotyczy to produktów dostępnych (od ręki)
- Zwrot kosztów za odesłany towar nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przez Sklep kompletnej przesyłki z towarem nienoszącym śladów użytkowania.
- Zwrot będzie dokonany przelewem na rachunek wskazany przez Klienta w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
- Zwrot kosztów poniesionych przez klienta zostanie zwrócony po dokładnym sprawdzeniu zwróconego produktu. W sytuacji kiedy towar zostanie dostarczony do nas uszkodzony , to kupujący ponosi wszelkie koszty naprawy.
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie przesyłki przez kuriera lub Pocztę Polską.
- Wszelkie wady zauważone w obecności kuriera należy opisać w liście przewozowym firmy transportowej. Jeżeli taka sytuacja będzie miała miejsce to wszelkie opłaty za transport w 100% pokrywamy my lub firma transportowa.
- Nie przyjmujemy zwrotów w sytuacjach kiedy produkt powstał pod zamówienie z dodatkowymi udogodnieniami np. wykonany został z dowolnej tkaniny, posiada dodatkowe automaty ułatwiające rozkładanie, dodatkowe pojemniki na pościel, zastosowanie dodatkowych regulowanych zagłówków czy wykonanie produktu w tkaninie na życzenie , która nie znajduję się na stałe w naszej ofercie.
- Produkty wykonywane pod zamówienie nie podlegają zwrotowi w ramach standardowego prawa do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni , które przysługuje konsumentom przy zakupach online. Wynika to z faktu, że sprzedawca nie będzie mógł ponownie sprzedać takiego produktu innemu klientowi. Wyjątek może stanowić sytuacja kiedy sprzedawca czy sklep internetowy wyrazi zgodę na zwrot danego produktu.
- W przypadku zgody na zwrot produktu który powstał pod zamówienie konsument powinien zastosować się do powyższych zasad
a) Wszelkie koszty związane z odbiorem towaru w kwocie 600.00 zł pokrywa konsument
b) Wszelkie uszkodzenia produktu podczas drogi powrotnej produktu pokrywa konsument
c) Zwrot jest wykonywany do 14 dni po otrzymaniu przesyłki
d) Konsument zobowiązuję się do odpowiedniego zabezpieczenia produktu przed wysyłką
e) Zwrot jest możliwy tylko i wyłącznie przez firmy transportowe z którymi współpracujemy - Prawo zwrotu towaru obowiązuje kiedy klient nabywa produkt nabyty z stanu magazynowego tak zwany dostępny od ręki .
- Do wykonania prawidłowego zwrotu należy dołączyć w wiadomości email paragonu, faktury lub karty gwarancyjnej jeżeli została wydana.
2. Reklamacje
W przypadku stwierdzenia wad fabrycznych zakupionego towaru lub niezgodności towaru z opisem, Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji. Prosimy o postępowanie według poniższych zaleceń:
Prosimy o mailowe zgłoszenie reklamacji zakupionych przez Państwa towarów na adres: [email protected] lub [email protected]
- Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem.
- W wiadomości email prosimy również o informacje jakie uszkodzenia czy wady fabryczne mają miejsce. W miarę możliwości prosimy o podesłanie zdjęć oraz krótkiego opisu.
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie przesyłki przez kuriera
- W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, w ciągu kolejnych 14 dni, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), sklep zwróci klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za niezasadną, towar zostanie odesłany w ciągu 7 dni wraz z uzasadnieniem odmownej decyzji.